Nu vor fi acceptate pentru returnare sau schimb bijuteriile din categoria Bijuterii Personalizate sau care au fost gravate, dimensiuni  la cererea clientului, etc, produsele care prezinta urme ale purtarii, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale (cutiute, saculeti, etc) Retururile vor fi expediate in ambalaje care sa asigure securitatea transportului.

In cazul Bijuteriilor Personalizate (confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator, care suporta gravuri, selectare dimensiuni, culoare material, etc )  acestea nu se pot returna.

Conform O.G. 34/2014 Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@alexiabijou.ro, unde vor specifica următoarele:

  • produsul/produsele pe care doresc să le returneze
  • motivul returului
  • opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi restituita in lei sub forma de virament in contul bancar sau dupa caz in contul din care a fost facuta plata, cu obligativitatea ca acesta sa fie deschis pe teritoriul Romaniei, in maxim 14 zile dupa primirea produsului returnat dupa cum urmeaza

  • Pentru comenzile achitate cu Card online, prin rambursare in contul din care a fost facuta plata.
  • Pentru comenzile achitate ramburs sau cu OP, restituirea se face prin virament bancar.

Vanzatorul va returna contravaloarea produselor, din care se retin cheltuieli de transport sau/si alte cheltuieli generate de returul acestora.

Perioada de retur a produselor este de maxim 14 zile de la data la care a intrat in posesia acestora.

Formular de retur

Numele bâncii unde este deschis contul bancar.
Contul bancar unde dorești să primești banii.

Vă rugăm să completați următoarele detalii:
- Lista cu produsele returnate și cantitatea din fiecare produs.
- Numărul și data facturii. Dacă returnați produse cumpărate pe facturi diferite, atunci menționați în dreptul produselor numărul și data de pe fiecare factură.

Vezi politica de confidențialitate